INFORMACJE PRASOWE

Produkty
Już można ubezpieczyć uprawy w Generali Agro
Od 24 marca rolnicy będą mogli ubezpieczyć swoje uprawy w Generali Agro i skorzystać z wyspecjalizowanej ochrony, by zadbać o płynność finansową swoich gospodarstw z pewnym i godnym zaufania partnerem.
Czytaj więcej
Złoty Portfel dla Generali OFE
Aktualności
Złoty Portfel dla Generali OFE
Generali OFE zostało uhonorowane prestiżową nagrodą Złoty Portfel przez Gazetę Giełdy i Inwestorów „Parkiet”. Statuetkę odebrał Piotr Pindel, Prezes Zarządu Generali PTE, podczas uroczystej gali w siedzibie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Nagrodę wręczył Cezary Szymanek, Redaktor Naczelny Gazety Giełdy i Inwestorów „Parkiet” oraz zastępca redaktora naczelnego „Rzeczpospolitej”.
Czytaj więcej
Skonsolidowane wyniki Grupy Generali za 2024 rok
Aktualności
Skonsolidowane wyniki Grupy Generali za 2024 rok
Grupa Generali osiągnęła z nadwyżką cele założone w strategii 'Lifetime Partner 24: Driving Growth' i osiągnęła rekordowy wynik operacyjny oraz skorygowany wynik netto na koniec 2024 roku.
Czytaj więcej
Produkty
Nowe ubezpieczenie inwestycyjne "Generali, z myślą o finansach"
Generali Polska rozszerzyło swoją ofertę indywidualnych ubezpieczeń na życie o nowy produkt inwestycyjny – "Generali, z myślą o finansach". Łączy on możliwość odkładania na przyszłość w ubezpieczeniowych funduszach kapitałowych z ubezpieczeniem ochronnym na życie. ...
Czytaj więcej
Generali Polska kolejny raz oficjalnym ubezpieczycielem Operacji Czysta Rzeka
Działalność na rzecz społeczności
Generali Polska kolejny raz oficjalnym ubezpieczycielem Operacji Czysta Rzeka
Już po raz trzeci Generali Polska zdecydowało się zapewnić ochronę NNW wolontariuszom Operacji Czysta Rzeka. Społeczne sprzątanie rzek rusza już po raz siódmy.
Czytaj więcej
Grupa Generali ogłasza strategię Lifetime Partner 27: Driving Excellence
Grupa Generali
Grupa Generali ogłasza strategię Lifetime Partner 27: Driving Excellence
Wenecja – Na spotkaniu, któremu przewodniczył Andrea Sironi, Rada Dyrektorów Assicurazioni Generali zatwierdziła nowy trzyletni plan strategiczny Grupy: Lifetime Partner 27: Driving Excellence, który został dziś zaprezentowany społeczności inwestycyjnej.
Czytaj więcej
Grupa Generali
BPCE i Generali stworzą największy w Europie i ważny na świecie podmiot zarządzający aktywami
Assicurazioni Generali S.p.A. („Generali”) i BPCE ogłosiły dziś, że podpisały niewiążące memorandum („MoU”) w celu utworzenia joint venture pomiędzy Generali Investments Holding („GIH”) i Natixis Investment Managers („Natixis IM”) - ich operacjami zajmującymi się zarządzaniem aktywami.
Czytaj więcej
Zaangażowanie Generali Polska: wsparcie zdrowia, integracji i ochrony środowiska
Aktualności
Zaangażowanie Generali Polska: wsparcie zdrowia, integracji i ochrony środowiska
Wsparcie matek i dzieci w ramach programu „Dobry Początek”, kontynuacja przełomowego programu terapeutycznej hipotermii leczniczej w transporcie noworodków, organizacja sportowego obozu Generali Soccer Camp dla dzieci z Ukrainy i Białorusi oraz pomoc Ochotniczym Strażom Pożarnym działających na terenach objętych powodzią – to inicjatywy zrealizowane przez Generali Polska dla społeczności.
Czytaj więcej
Aktualności
Mark Dassui dołącza do Generali Polska
1 stycznia 2025 r. Mark Dassui objął funkcję Chief Non Life Insurance Officer w Generali Polska i przejął nadzorowanie obszaru ubezpieczeń majątkowych i osobowych. Zastąpił w tej odpowiedzialności Michele Corbo, który otrzymał nowe zadania w Grupie Generali. 
Czytaj więcej
Spokojnych i ciepłych Świąt oraz szczęśliwego Nowego Roku!
Aktualności
Spokojnych i ciepłych Świąt oraz szczęśliwego Nowego Roku!
Niech Święta będą czasem odpoczynku i regeneracji, pozwalającym na nabranie sił do realizacji nowych wyzwań. Życzymy udanych spotkań z rodziną i przyjaciółmi oraz chwil wytchnienia, które przyniosą nowe inspiracje i pomysły. Niech każdy dzień nowego roku będzie pełen pomyślności. Niech bezpieczeństwo i zdrowie towarzyszą na każdym kroku, a każdy dzień przynosi spokój i pewność jutra.
Czytaj więcej
Aktualności
Generali wprowadza eShop – nowoczesne narzędzie do zakupu ubezpieczeń on-line
Generali Polska, jako pierwsza firma ubezpieczeniowa na rynku, uruchamia platformę eShop – wirtualne biuro agenta, które umożliwia klientom samodzielną konfigurację i zakup polis ubezpieczeniowych on-line. ...
Czytaj więcej
Aktualności
Samoobsługa w likwidacji szkód autocasco w Generali
Po sukcesie samoobsługi w likwidacji prostych szkód majątkowych, Generali wprowadziło to rozwiązanie w procesie likwidacji szkód z autocasco. Teraz klienci mogą samodzielnie w dowolnym miejscu i czasie zgłosić uszkodzenie auta, wprowadzić dane oraz zdjęcia poprzez formularz online, a system wylicza odszkodowanie. ...
Czytaj więcej
Aktualności
Generali wkracza w świat Fortnite
Generali wchodzi do świata gier wykorzystując platformę Fortnite. Ubezpieczyciel stworzył specjalną mapę Generali Only Up!. Celem tych działań jest zwrócenie uwagi na to, jak istotne dla lepszego komfortu życia jest dbanie o siebie poprzez aktywność fizyczną oraz zdrowe odżywianie. ...
Czytaj więcej
Sterując firmą w cyberprzestrzeni - zarządzanie, regulacje, ubezpieczenia
Produkty
Sterując firmą w cyberprzestrzeni - zarządzanie, regulacje, ubezpieczenia
Kluczowe wyzwania, związane z cyberbezpieczeństwem oraz odpowiedzialność kierownictwa firm w tym obszarze były tematem konferencji, w której 28 listopada br. w siedzibie Generali Polska w Warszawie uczestniczyli brokerzy, współpracujący z ubezpieczycielem.
Czytaj więcej
Aktualności
Generali pomaga budować zdrowe nawyki
Generali rozpoczęło kampanię w social mediach: "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści", której celem jest promowanie zdrowego stylu życia. Ubezpieczyciel zachęca do rozpoczęcia zmian od małych kroków.
Czytaj więcej
Aktualności
Generali wprowadza kolejne narzędzia samoobsługowe dla klientów i pośredników
Formularz on-line do aktualizacji danych dla klientów podlegających ocenie AML, samodzielne aneksowanie umów życiowych i AGRO przez agenta, e-zielona karta dla firm leasingowych i dealerów samochodów – to główne zmiany wprowadzone ostatnio w procesie obsługi klienta i pośrednika przez Generali Polska. Samoobsługa w serwisie jest ważnym elementem zmian realizowanych przez ubezpieczyciela w celu stałego podnoszenia jakości, upraszczania i przyspieszania procesów.  
Czytaj więcej

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zapoznaj się z Polityką prywatności, gdzie znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych.