Specjalna infolinia oraz porady lekarskie online dla klientów Generali, Proamy i Concordii
03 kwietnia 2020 - 09:50

Specjalna infolinia oraz porady lekarskie online dla klientów Generali, Proamy i Concordii

Generali, Proama i Concordia Polska Grupa Generali udostępniły dla swoich klientów dedykowaną infolinię, dzięki której mogą uzyskać bezpłatnie porady związane z koronawirusem. Dzięki współpracy z firmą Meedy klienci spółek Generali Polska zyskują również dostęp do usług telemedycznych i będą mogli skorzystać z konsultacji lekarskiej bez wychodzenia z domu.

Klienci spółek Generali, otrzymują dostęp do bezpłatnych konsultacji w sprawach związanych z koronawirusem. Pod dedykowanym numerem telefonu, przez 7 dni w tygodniu, od godziny 8:00 do 20:00, dostępni są konsultanci posiadający wykształcenie medyczne. Można dowiedzieć się od nich, m.in. jakie są symptomy zarażenia koronawirusem, jak postępować w przypadku podejrzenia zarażenia, gdzie znajduje się najbliższy szpital zakaźny, jaki jest numer do najbliższego Sanepidu. Obsługę infolinii zapewnia firma Meedy, doświadczony dostawca usług telemedycyny. Informacje o szczegółach, wraz z numerem infolinii, znajdują się na stronie www.generali.pl.

Ponadto, dzięki współpracy Generali i Meedy klienci Generali i Concordii zyskują dostęp do sprawdzonego portalu, na którym mają możliwość umówienia się na tele/wideowizytę. Wizyta ta jest opłacana samodzielnie przez Klienta.

- W okresie, gdy dostęp do lekarzy specjalistów jest utrudniony, a duża część stacjonarnych wizyt lekarskich jest odwoływana, wiele osób szuka porad medycznych online. Niestety pojawiają się również w sieci nieprawdziwe oferty konsultacji. Chcemy pomóc naszym klientom w znalezieniu rozwiązania i dać im dostęp do tego typu usług u sprawdzonego partnera. Meedy zajmuje się telemedycyną od lat. By być dla naszych klientów partnerem na całe życie, staramy się identyfikować trudności z jakimi się obecnie mierzą i zaproponować im sposób ich rozwiązania, nawet jeżeli nie dotyczą bezpośrednio naszej oferty - podkreśla Arkadiusz Wiśniewski, członek zarządu Generali TU SA i Concordia Polska Grupa Generali. 

Za pośrednictwem specjalnej platformy klient samodzielnie wybiera lekarza, dogodny dla siebie dzień i godzinę, a następnie umawia i opłaca wizytę. Na portalu dostępnych jest 16 specjalizacji lekarskich, m.in. internista, pediatra, endokrynolog, kardiolog, onkolog, dermatolog czy pulmunolog. Poradę można uzyskać w formie telekonsultacji lub wideokonsultacji. Jeżeli będzie taka potrzeba, lekarz wystawi e-receptę lub e-zwolnienie. Klient może skonsultować również wyniki swoich wcześniejszych badań oraz historię choroby.

Wizytę lekarską online można umówić za pośrednictwem platformy www.lekarzonline.meedy.pl.


ZAŁĄCZNIKI

KONTAKT DLA MEDIÓW

Justyna Szafraniec

Justyna Szafraniec

Rzecznik prasowy

Grupa Generali

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zapoznaj się z Polityką prywatności, gdzie znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych.