Generali wprowadziło nowe funkcjonalności do aplikacji mobilnych Generali Agent i Proama Agent. W najnowszych wersjach aplikacji agenci mogą na bieżąco sprawdzać swoje wyniki i wielkość sprzedaży w podziale na produkty. Użytkownicy mogą także zobaczyć którzy klienci jeszcze polisy nie opłacili i w łatwy sposób im o tym przypomnieć – klikając w ikonkę telefonu i dzwoniąc bezpośrednio przez aplikację. Umożliwia ona także bezpośredni kontakt z Managerem Generali lub Proama.
„Wdrożenie nowych funkcjonalności jest konsekwencją realizowanej przez nas strategii upraszczania i digitalizowania procesów sprzedażowo-obsługowych. Od momentu udostępnienia pierwszych wersji tych aplikacji – w maju bieżącego roku – skorzystało z nich już prawie 2 000 agentów wykonując prawie 9 tysięcy kalkulacji i sprzedając ponad 700 polis. Aktywność agentów w aplikacjach rośnie z miesiąca na miesiąc. Tylko w październiku wykonano ponad 800 kalkulacji i sprzedano 60 polis. A to dopiero początek bo aplikacje będą aktywnie promowane wśród agentów Generali i Proama od grudnia bieżącego roku." – mówi Adam Malinowski członek Zarządu Generali TU SA.
Aplikacje są dostępne bezpłatnie dla wszystkich agentów Generali i Proama. Są zintegrowane z portalami sprzedażowymi Merkury+ i ProAgent+ dzięki czemu dane wczytane do aplikacji w trakcie procesu zapisują się także w portalu sprzedażowym.
„Zależało nam na tym by aplikacje były chętnie wykorzystywane przez agentów i możliwie jak najbardziej wspomagały ich w codziennej pracy. Dlatego wykorzystaliśmy nasz kanał na YouTube do pokazania krok po kroku jak one funkcjonują. Chciałbym bardzo podziękować agentom za zgłoszone uwagi ponieważ to dzięki nim na bieżąco udoskonalamy działanie aplikacji." – dodał Adam Malinowski.
Jak działają aplikacje?
To łatwe! Agent może skorzystać z aplikacji w każdym miejscu i o dowolnej porze wystarczy mieć przy sobie smartfon oraz dowód rejestracyjny pojazdu. Kalkulacji dokonuje się w zaledwie kilku łatwych krokach. Dzięki skanowaniu kodu 2D Aztec ze stałego dowodu rejestracyjnego cały proces zajmuje nie więcej niż jedną minutę. W przypadku dowodu tymczasowego wystarczy zrobić zdjęcie pierwszej i ostatniej strony dokumentu – aplikacja odczyta zawarte tam informacje. Po uzupełnieniu roku wydania prawa jazdy wystarczy przesłać dane do portalu sprzedażowego aby w nim dokończyć proces i wystawić polisę.
"Te aplikacje to przykład pragmatycznego wykorzystania nowych technologii. Dzięki nim znakomicie skracamy czas wystawiania polis komunikacyjnych oraz usprawniamy komunikację z siecią sprzedaży. Ciekawostką jest fakt że w odczytywaniu danych z dowodów tymczasowych pomagają nam algorytmy uczące się nazywane czasem też „sztuczną inteligencją". Nie boimy się nowinek!" – powiedział Piotr Bułka członek Zarządu Generali TU SA.
Wprowadzenie nowych funkcjonalności do aplikacji Generali Agent i Proama Agent jest kolejnym krokiem w digitalizacji procesu sprzedaży i obsługi w Generali. Aplikacje dostępne są na telefonach z systemem operacyjnym Android i iOS.
Justyna Szafraniec
Rzecznik prasowy
Grupa Generali