TU TERAZ – nowa kampania wizerunkowa marki Generali
03 grudnia 2025

TU TERAZ – nowa kampania wizerunkowa marki Generali

Generali wprowadza w Polsce kampanię TU TERAZ, opartą na globalnej platformie komunikacji HERE NOW, która zadebiutowała we wrześniu. To kolejny krok w umacnianiu pozycji Generali jako partnera, który towarzyszy klientom na każdym etapie życia i oferuje im szerokie portfolio ubezpieczeń.

Nowa kampania podkreśla znaczenie chwili obecnej. – TERAZ - to niewielkie słowo, ale wierzymy, że jest najważniejsze na świecie. Bo właśnie teraz budujemy naszą przyszłość. – mówi Katarzyna Rakowiecka, odpowiedzialna za komunikację marketingową w Generali. – W świecie pełnym nieprzewidywalności chcemy być obok naszych klientów, słuchać i wspierać ich w tym, co naprawdę ważne. Jesteśmy tu i teraz, bo wierzymy, że to w tej chwili zaczyna się wszystko, co najistotniejsze – dodaje.

W kampaniach HERE NOW na całym świecie wykorzystywany jest kultowy utwór Fatboy Slim „Right Here Right Now”, który idealnie oddaje ideę tej platformy. W polskiej odsłonie hasło TU TERAZ dodatkowo wzmacnia przekaz, że przyszłość budujemy w teraźniejszości – poprzez decyzje podejmowane dzisiaj.

TU TERAZ to również wykorzystanie sposobu komunikacji inspirowanego osobowością agenta ubezpieczeniowego – kompetentny, komunikatywny, bliski codziennym sprawom i sytuacjom.

Kampania prowadzona jest online i offline, a jej celem jest pokazanie, że Generali pozostaje blisko swoich klientów – gotowe wysłuchać, wspierać i działać.

Za produkcję i egzekucję odpowiada zespół WPP. Działaniami reklamowymi zarządza dom mediowy Dentsu.

 


ZAŁĄCZNIKI

KONTAKT DLA MEDIÓW

Justyna Szafraniec

Justyna Szafraniec

Rzecznik prasowy

Grupa Generali

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zapoznaj się z Polityką prywatności, gdzie znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych.