W związku z deszczami nawalnymi i powodziami, Generali wprowadziło specjalne, uproszczone procedury, by jak najszybciej pomóc tym, którzy ucierpieli w wyniku tych zdarzeń.
Generali uprościło proces likwidacji szkód. Przy mniejszych i średnich szkodach, poszkodowany może przekazać wykaz zniszczeń podczas zgłoszenia szkody przez telefon lub przez stronę www, odpowiadając na zawarte w formularzu pytania.
- Rozszerzamy również stosowanie samodzielnej likwidacji szkód przez klientów za pośrednictwem strony www. Od zarejestrowania do zatwierdzenia wypłaty mija kilkanaście minut, a proces jest w całości automatyczny, dzięki Autowypłacie. Klient rejestruje szkodę na stronie www. Jeżeli spełnia ona kryteria, klient otrzymuje link do aplikacji, w którym może wpisać szczegóły dotyczące zgłaszanego zdarzenia, załączyć zdjęcia uszkodzeń i wymaganych dokumentów. Na podstawie załączonej dokumentacji zostanie automatycznie wyliczona kwota odszkodowania. Jeśli weryfikacja szkody przebiegnie prawidłowo, wówczas generowana jest decyzja, a przyznane odszkodowanie kierowane jest do wypłaty - wyjaśnia Piotr Adamczyk, Dyrektor Departamentu Likwidacji Szkód Majątkowych i Rolnych w Generali Polska.
Zespoły likwidatorów Generali są gotowe, by szacować szkody na miejscu, jak tylko będzie można tam dotrzeć. Tu również ubezpieczyciel będzie stosował przyspieszone procedury.
Generali uruchomiło również specjalną infolinię dla poszkodowanych w powodzi: 81 460 71 81. Przygotowane zostały również wskazówki dla klientów, jak dokumentować szkody i co zrobić, by jak najszybciej otrzymać odszkodowanie.
Wskazówki dla klientów:
Skontaktujemy się z Tobą, jeśli będzie potrzebna wizyta rzeczoznawcy. Jeżeli masz pytania, napisz do nas: szkody@generali.pl. Jesteśmy też dostępni pod specjalnym numerem telefonu: 81 460 71 81.
Justyna Szafraniec
Rzecznik prasowy
Grupa Generali