Redakcja Home&Market przyznała Generali Polska Srebrny Parasol za stałe udoskonalanie i wprowadzanie nowoczesnych rozwiązań w likwidacji szkód, które zapewniają sprawniejszy serwis i lepsze doświadczenie klienta. Również produkty Generali zostały w ostatnim czasie docenione przez media branżowe i ekonomiczne. W konkursie Gazety Bankowej TechnoBiznes, wyróżniono Generali Vitality. Gazeta Ubezpieczeniowa ogłosiła zmiany w produktach majątkowych Generali „Inicjatywą Miesiąca”.
– Wszystkie te wyróżnienia pokazują, że Generali to firma, która się nie zatrzymuje w doskonaleniu swoich produktów oraz usług. Dążymy do tego, by być dla naszych klientów partnerem na całe życie. Wspieramy ich w codzienności, przejmując na siebie coraz szerszy zakres ryzyk, na które są narażeni, stąd stałe udoskonalenia ubezpieczeń domów, aut czy podróży. Kibicujemy im i zachęcamy w dążeniu do prowadzenia aktywniejszego i zdrowszego trybu życia. W trudnych momentach odpowiadamy najszybciej jak to możliwe, dlatego wprowadzamy rozwiązania, które pozwalają naszym klientom samodzielnie wycenić szkodę, by mogli otrzymać środki nawet tego samego dnia – podkreśla Roger Hodgkiss, Prezes Zarządu Generali Polska.
Innowacje w likwidacji szkód
Generali Polska, po raz kolejny, otrzymało od Home&Market nagrodę Srebrny Parasol. W tym roku redakcja doceniła ubezpieczyciela „za stałe udoskonalanie i wprowadzanie nowoczesnych rozwiązań w likwidacji szkód, które zapewniają sprawniejszy serwis i lepsze doświadczenie klienta” – czytamy w uzasadnieniu. Jak podkreślono, przykładem jest samoobsługa w likwidacji prostych szkód majątkowych, czy zastosowanie dronów i zdjęć satelitarnych w ubezpieczeniach rolnych.
Autowypłata, to nowa funkcjonalność, która umożliwia klientom Generali Polska samoobsługę w likwidacji prostych szkód majątkowych z ubezpieczeń mieszkań i domów. Dotyczy ona takich zdarzeń, jak zalanie, przepięcia, kradzież, czy uszkodzenia przez wiatr. Klient rejestruje szkodę na stronie www. Jeżeli spełnia ona kryteria, do klienta wysyłany jest link do programu, w którym może wpisać szczegóły dotyczące zgłaszanego zdarzenia, załączyć zdjęcia uszkodzeń i wymaganych dokumentów. Na podstawie tych informacji program automatycznie wylicza kwotę odszkodowania i przekazuje do zweryfikowania przez system szkodowy. Jeśli weryfikacja przebiegnie prawidłowo a algorytm potwierdzi, że może nastąpić automatyczna wypłata, wówczas generowana jest decyzja, jeżeli klient ją zaakceptuje, środki kierowane są do wypłaty. Dzięki temu narzędziu cały proces zajmuje kilkanaście – kilkadziesiąt minut.
Redakcja Home&Market co roku nagradza najlepsze i najbardziej dynamiczne firmy ubezpieczeniowe w Polsce, przyznając po jednym Srebrnym Parasolu w kategorii ubezpieczeń majątkowych i ubezpieczeń na życie oraz dla firmy brokerskiej.
Motywacja do zdrowszego trybu życia
Redakcja Gazety Bankowej doceniła natomiast w konkursie technologicznym TechnoBiznes2023 Generali Polska za udostępnienie klientom możliwości dołączenia do programu Generali Vitality. Program Generali Vitality zachęca i motywuje do zdrowego życia oraz nagradza swoich członków za postępy.
Sercem Programu Generali Vitality jest intuicyjna aplikacja składająca się z trzech części: „Poznaj swoje zdrowie” – znajdują się tu ankiety pozwalające na analizę zdrowia i stylu życia, „Popraw swoje zdrowie” – tu można przystąpić do wyzwań związanych z aktywnością fizyczną oraz „Zdobądź nagrodę” – tu znajdują się informację o partnerach i nagrodach.
Program Generali Vitality motywuje nagrodami, aby pomóc użytkownikom osiągnąć ich cele i poprawić samopoczucie. Dzięki systematycznemu realizowaniu „wyzwań” program nagradza użytkownika bonami do zrealizowania u Partnerów Programu Generali Vitality. Z każdym kolejnym, wyższym statusem użytkownika nagrody stają się coraz bardziej korzystne. Program daje również możliwość zakupu urządzeń do monitorowania aktywności w atrakcyjnej ofercie cenowej.
Program Generali Vitality w Polsce dostępny jest w ramach promocji, nieodpłatnie, przy zakupie ubezpieczenia NNW "Generali, z myślą o Tobie".
TechnoBiznes to dwa konkursy Gazety Bankowej: organizowany już po raz 21. Lider – promuje rozwiązania już działające na rynku, natomiast Hit (16. Edycja) – rozwiązania przygotowane i dopracowane w szczegółach, ale jeszcze nie stosowane w praktyce lub na początku swojego wdrożenia.
Większe sumy ubezpieczenia oraz szerszy zakres ochrony
Gazeta Ubezpieczeniowa doceniła Generali Polska za wprowadzenie nowości w ubezpieczeniach domów i mieszkań, podróżnym, oraz komunikacyjnym, w wyniku których klienci mogą liczyć na większe sumy ubezpieczenia oraz szerszy zakres ochrony. Na szczególne docenienie, według Gazety, zasługuje zwiększenie ochrony w produkcie mieszkaniowym w przypadku zapominalstwa i zwiększenie sumy ubezpieczenia kosztów leczenia za granicą do 2 mln zł.
Justyna Szafraniec
Rzecznik prasowy
Grupa Generali