Generali Polska zostało nagrodzone tytułem „Firma Przyjazna Klientowi 2021”. Certyfikat przyznano na podstawie badania opinii klientów przeprowadzonego przez niezależną firmę badawczą Experience Institute. Generali zostało ocenione przez klientów bardzo wysoko, uzyskując zbiorczy index na poziomie aż 97%.
Badanie w ramach programu „Firma Przyjazna Klientowi 2021” zostało zrealizowane na próbie 600 osób, które w ostatnich miesiącach skorzystały z usług Generali Polska.
- To szczególna nagroda dla nas, ponieważ o jej przyznaniu w stu procentach zdecydowali nasi klienci. Zgodnie z naszą strategią bycia partnerem na całe życie, chcemy wspierać naszych klientów i pomagać im na każdym etapie i w każdej sytuacji. Dlatego bardzo nas cieszy, że wszystkie elementy interakcji klientów z Generali zostały ocenione tak wysoko. Dziękuję wszystkim naszym pracownikom i agentom, bo to dzięki ich pracy, Klienci mają tak dobre zdanie o Generali – mówi Roger Hodgkiss, prezes Zarządu Generali Polska.
Klienci Generali byli pytani o jakość obsługi, podejście do klientów, ocenę procesu zakupowego, czy gotowość do rekomendacji. W każdym z tych obszarów Generali osiągnęło bardzo wysoki wynik. Proces zakupowy został oceniony na 98%, jakość obsługi aż na 99%, a podejście do klientów 95%. Gotowość do rekomendacji Generali zadeklarowało aż 97% badanych.
Na podstawie wyników tego badania Kapituła Programu przyznała Generali Polska certyfikat „Firma Przyjazna Klientowi 2021”. Oznacza to, że ubezpieczyciel jest w gronie marek, które szczególnie dbają o jakość obsługi klientów i dobre relacje na linii przedstawiciel firmy-klient. Jest to wyróżnienie nadawane firmom, dla których wysoka jakość obsługi jest kluczową wartością w biznesie. Generali otrzymało ten tytuł już kolejny rok.
Firma Przyjazna Klientowi jest najdłużej istniejącym na polskim rynku programem badawczo-certyfikacyjnym, nagradzającym przedsiębiorstwa za wysoką jakość obsługi. Wypracowany przez lata kanon badania Firma Przyjazna Klientowii dostosowany został do specyfiki działalności poszczególnych branż. By otrzymać certyfikat Firma Przyjazna Klientowi podmioty muszą przejść szczegółowy proces badawczy i spełnić określone w nim standardy. Certyfikatami są wyróżniane firmy, które w niezależnym badaniu satysfakcji klientów osiągają oceny na poziomie minimum 70% w każdym badanym obszarze oraz zbiorczy Indeks FPK na poziomie co najmniej 75%. Indeks uzyskany w badaniu klientów Generali to aż 97%.
Justyna Szafraniec
Rzecznik prasowy
Grupa Generali