„Karnawał produktowy Generali” doceniony przez Gazetę Ubezpieczeniową
24 marca 2021

„Karnawał produktowy Generali” doceniony przez Gazetę Ubezpieczeniową

„Karnawał produktowy Generali” został uznany przez Gazetę Ubezpieczeniową za najważniejszą inicjatywę lutego na rynku ubezpieczeniowym.  Tygodnik docenił głęboką modyfikację oferty produktowej, w ramach której rozszerzono limity odpowiedzialności oraz wprowadzono nowe elementy do ubezpieczeń mieszkaniowych, komunikacyjnych, podróżnych oraz dla małych i średnich przedsiębiorstw.

Bardzo nas cieszy to, że odświeżenie naszej oferty zostało docenione przez redakcję Gazety Ubezpieczeniowej i spotkało się z tak pozytywnym przyjęciem ze strony klientów i agentów. Bardzo dziękuję za to wyróżnienie – podkreśla Jakub Janecki, Dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Majątkowych i Komunikacyjnych Generali Polska. Cały czas obserwujemy jak bardzo na nas wszystkich wpływa na nas pandemia. Chcemy, żeby klienci mieli poczucie, że Generali reaguje na ich zmieniające się potrzeby i jest ich partnerem na całe życie – dodaje Jakub Janecki.

W lutym 2021 r. Generali wprowadziło szereg nowości w produktach. W ubezpieczeniu domu i mieszkania ochroną od kradzieży objęto meble ogrodowe oraz rzeczy z komórek lokatorskich. Zwiększone zostały również limity odpowiedzialności wynikającej z „zapominalstwa”.

Kierowcy, którzy wykupią w Generali ubezpieczenie assistance samochodowe, w każdym wariancie będą mogli skorzystać jednocześnie z assistance rowerowego. Generali rozszerza również zakres assistance dla klientów, którzy posiadają ubezpieczenie OC. Ubezpieczony uzyska pomoc lawety nie tylko w razie wypadku, ale też awarii.

Dla małych i średnich przedsiębiorców Generali przygotowało pakiet zmian, które są odpowiedzią na sytuację związaną z pandemią, m.in. assistance medyczny, assistance pracownik tymczasowy, mobile IT, ochrona dla elektroniki stacjonarnej czy nowe OC.

W ubezpieczeniu Generali, z myślą o podróży do podstawowego zakresu ochrony włączono "zaostrzenie choroby przewlekłej" bez konieczności dopłaty.  Jeżeli klient będzie potrzebował pomocy, bo choruje przewlekle np. na cukrzycę i podczas podróży jego stan zdrowia ulegnie nagłemu pogorszeniu, otrzyma odpowiednią pomoc oraz pokrycie kosztów leczenia do wysokości sumy ubezpieczenia


ZAŁĄCZNIKI

KONTAKT DLA MEDIÓW

Justyna Szafraniec

Justyna Szafraniec

Rzecznik prasowy

Grupa Generali

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zapoznaj się z Polityką prywatności, gdzie znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych.