03 marca 2021

Generali ma najlepszą likwidację szkód według klientów i poszkodowanych

Ubezpieczenie Generali znalazło się na podium w trzech z pięciu kategorii rankingu najlepszych ubezpieczeń samochodowych, opracowanego przez Polski Instytut Badań Jakości (PIBJA). Konsumenci, biorący udział w ankiecie ocenili, że Generali najsprawniej ze wszystkich ankietowanych firm obsługuje likwidację szkód komunikacyjnych. Uznali również, że Generali to najbardziej uczciwy ubezpieczyciel oraz marka godna zaufania.

Ubezpieczenie komunikacyjne Generali zostało ocenione przez respondentów najwyżej w kategoriach „obsługa likwidacji szkód” i „uczciwość”, oraz zajęło trzecie miejsce w kategorii „zaufanie”.

Bardzo cieszy mnie wysokie miejsce w rankingach PIBJA, tym bardziej, że tu głos decydujący mają nasi klienci. Oceny pokazują, że hasło partner na całe życie  to dla nas część strategii, którą konsekwentnie realizujemy. Jestem niezwykle dumny, że Generali postrzegane jest jako godna zaufania oraz najuczciwsza firma. Jesteśmy przy klientach nie tylko, gdy kupują nasze produkty, ale pomagamy im przede wszystkim wtedy, gdy spotka ich przykre zdarzenie. Oni zauważają i doceniają nasze podejście – komentuje Jakub Jacewicz, członek zarządu Generali Polska.

Badanie zostało przeprowadzone przez Polski Instytut Badań Jakości na próbie ponad 1300 respondentów, w okresie od listopada 2020 do lutego 2021. Uwzględniono w niej produkty dziesięciu najpopularniejszych na polskim rynku firm ubezpieczeniowych. W badaniu konsumenci mogli wyrazić swoją opinię dotyczącą ceny produktu, jakości infolinii i obsługi likwidacji szkód. Ocenili również uczciwość ubezpieczyciela, a także poziom zaufania do firmy.


KONTAKT DLA MEDIÓW

Justyna Szafraniec

Justyna Szafraniec

Rzecznik prasowy

Grupa Generali

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zapoznaj się z Polityką prywatności, gdzie znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych.