Generali ponownie Instytucją Przyjazną Mediacji
25 listopada 2020

Generali ponownie Instytucją Przyjazną Mediacji

Komisja Nadzoru Finansowego przyznała Generali tytuł Instytucji Finansowej Przyjaznej Mediacji. Wyróżnienie trafiło do ubezpieczyciela już czwarty raz z rzędu.

KNF doceniła Generali za wdrożenie polityki promediacyjnej, skuteczne i konsekwentne jej realizowanie oraz propagowanie. Komisja dostrzegła otwartość Generali w dążeniu do osiągnięcia porozumienia ze swoimi klientami oraz wysoką kulturę mediacyjną.

Partnerskie podejście do klientów jest jednym z naszych priorytetów, wpisanym w strategię naszej firmy. Staramy się, aby relacje, które budujemy z nimi były długofalowe, dlatego stawiamy na dialog. Jestem przekonany, że polubowne rozwiązanie sporu przynosi korzyści obu stronom. Bardzo cieszę się, że Komisja Nadzoru Finansowego dostrzega nasze wysiłki i kolejny rok z rzędu przyznała nam statuetkę – podkreśla Jakub Jacewicz, członek zarządu Generali Polska.

Wyróżnienie „Instytucja Finansowa Przyjazna Mediacji" jest wręczane od 2014 r. instytucjom, które propagują polubowne metody rozwiązywanie sporów, a kontakty ze swoimi klientami opierają na otwartości dialogu i dążeniu do porozumienia. Tytuł przyznawany jest wspólnie przez Komisję Nadzoru Finansowego i Sąd Polubowny przy KNF. Generali Polska otrzymało to wyróżnienie już czwarty rok z rzędu.


ZAŁĄCZNIKI

KONTAKT DLA MEDIÓW

Justyna Szafraniec

Justyna Szafraniec

Rzecznik prasowy

Grupa Generali

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zapoznaj się z Polityką prywatności, gdzie znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych.