Kampania reklamowa Generali nagrodzona przez Gazetę Ubezpieczeniową
24 września 2020

Kampania reklamowa Generali nagrodzona przez Gazetę Ubezpieczeniową

„Pierwsza globalna kampania reklamowa Grupy Generali z agentami w roli głównej” została uznana przez redakcję Gazety Ubezpieczeniowej za najważniejszą Inicjatywę Sierpnia na rynku ubezpieczeniowym. Tygodnik docenił fakt, że w spotach Generali w centrum uwagi umieszczeni zostali agenci ubezpieczeniowi.

– Za podkreślenie znaczenia agentów dla ubezpieczyciela oraz mocne wsparcie ich pracy – czytamy w uzasadnieniu Gazety Ubezpieczeniowej.

Generali w swojej kampanii wyróżnia agentów i podkreśla ich wyjątkową rolę. To oni odgrywają kluczową rolę w realizacji strategii „Lifetime Partner” – partnera na całe życie. Kampania jest przygotowana w sposób spójny na wszystkie rynki, na których działa Grupa Generali, ale jednocześnie zawiera lokalne elementy. W polskich reklamach występują agenci i multiagenci Generali Polska: Ewa Lenckowska, Ela Borkiewicz, Martyna Łukawska, Piotr Dejnarowicz, Sebastian Adamiak, Marcin Jezierski i Lesław Ziętek.

Generali na całym świecie reprezentuje ponad 155 000 agentów i to oni są najlepszą wizytówką firmy. Każdego dnia z pasją i oddaniem doradzają ponad 61 mln klientów i są twarzą Generali. W Polsce firma współpracuje z przeszło 5 tysiącami agentów. Są bohaterami Generali, którzy z empatią i zrozumieniem dostarczają klientom spersonalizowane produkty i usługi.

Wyróżnienie z rąk redaktor naczelnej Gazety Ubezpieczeniowej – Aleksandry Wysockiej, odebrali: Roger Hodgkiss, członek zarządu Generali Polska, Bartosz Kwieciński, Dyrektor Departamentu Marketingu i Sprzedaży Bezpośredniej oraz odpowiedzialna za przygotowanie polskiej wersji spotów i realizację kampanii w naszym kraju – Sylwia Snopkiewicz, Kierownik Działu Marketingu.

Kampania wystartowała najpierw we Włoszech i Hiszpanii, następnie w Polsce, Indonezji, na Węgrzech i  w Austrii oraz w kilku innych krajach, w których Grupa prowadzi działalność. Działania prowadzone są za pośrednictwem różnych kanałów - telewizja, prasa, radio, outdoor, media społecznościowe i inne kanały internetowe. Obejmują współczesny miks mediów cyfrowych i są skierowane do określonych segmentów, które cieszą się największym zainteresowaniem Grupy.


ZAŁĄCZNIKI

KONTAKT DLA MEDIÓW

Justyna Szafraniec

Justyna Szafraniec

Rzecznik prasowy

Grupa Generali

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zapoznaj się z Polityką prywatności, gdzie znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych.