06 listopada 2019 - 12:00

Generali wdrożyło nowe metody płatności dla pośredników ubezpieczeniowych

Generali udostępniło nowe metody płatności w sieci agencyjnej współpracującej z ubezpieczycielem - przez terminal płatniczy TubaPay oraz Blik.

- Zauważyliśmy wzrost wykorzystania płatności Blik podczas zdalnego zawierania polis, dlatego postanowiliśmy udostępnić taką możliwość naszym agentom. Jest to udogodnienie dla wszystkich stron procesu zakupu: klientów, agentów oraz ubezpieczyciela. Co więcej zarówno terminal płatniczy TubaPay, jak i Blik zwiększają wygodę oraz bezpieczeństwo rozliczeń, wynikające głównie ze zmniejszenia liczby transakcji gotówkowych – mówi Tomasz Poradzewski, Dyrektor Sprzedaży Agencyjnej w Generali i Proama.

Poprzez Blik i TubaPay Klienci Generali będą mogli zapłacić za każde ubezpieczenie w Generali oraz Proama.

- Wdrożenie tych rozwiązań to jest to kolejny krok w realizacji szerszej strategii budowania relacji z partnerami i klientami na lata. Dla Generali digitalizacja oraz upraszczanie procesów sprzedażowych i obsługowych to bardzo ważne elementy wspierania współpracujących z nami agentów w obsłudze klientów – dodaje Tomasz Poradzewski.

Warto zaznaczyć, że według danych NBP po II kwartale 2019 roku w obrocie było ponad 42 miliony kart. Natomiast jak informuje Polski Standard Płatności za pomocą BLIK w 2018 roku dokonano 91 mln transakcji, a  w samym pierwszym półroczu tego roku 89 mln zł, co wskazuje skokowy wzrost zainteresowania konsumentów tymi formami płatności.


KONTAKT DLA MEDIÓW

Justyna Szafraniec

Justyna Szafraniec

Rzecznik prasowy

Grupa Generali

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zapoznaj się z Polityką prywatności, gdzie znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych.