Prezes Andrea Simoncelli zwracając się do właścicieli nowej placówki podkreślał jak ważne dla Generali są agencje partnerskie:
Kanał agencyjny jest dla Generali niezwykle istotny. Wierzymy że kluczem do sukcesu jest partnerska współpraca. Agenci są jak koła w pojeździe stanowią niezbędny element bez którego niemożliwe jest poruszanie się – powiedział prezes Andrea Simoncelli.
Generali stawia na dynamiczny rozwój placówek partnerskich i do końca 2019 roku ma być ich już około 150.
Sieć rozwija się dynamicznie jednak zdecydowanie stawiamy na jakość a nie ilość. Bardzo uważnie analizujemy każdą propozycję otwarcia nowej placówki. Mamy istotnie znacznie więcej zgłoszeń niż finalnie uruchomionych placówek – wyjaśnił Adam Malinowski. – Nasze analizy wykazują że placówki partnerskie sprzedają istotnie więcej niż inne agencje przynosząc zarazem mniej szkodowy portfel – zaznaczył.
Placówki partnerskie nie są placówkami wyłącznymi jednak obecność Generali jest w nich silnia. Ubezpieczyciel oferuje im wsparcie szkoleniowe marketingowe i sprzedażowe. Rozwój placówek partnerskich jest dla Generali kluczowy dlatego w kolejnych miesiącach ich sieć będzie się zwiększać.
Justyna Szafraniec
Rzecznik prasowy
Grupa Generali