Stałe działania promocyjne w telewizji rozpoczną się 21 lutego i opierać się będą na dwóch 30-sekundowych spotach reklamowych – wizerunkowym komunikującym nowe pozycjonowanie marki Generali oraz pierwszym z cyklu spotów produktowych prezentujących nową ofertę ubezpieczyciela w segmencie ubezpieczeń komunikacyjnych. Kampania telewizyjna wspierana będzie działaniami reklamowymi w internecie.
Główne założenia kampanii reklamowej to nie tylko zwiększenie świadomości marki ale także promocja nowej oferty ubezpieczeń komunikacyjnych firmy. W pierwszym z cyklu spotów produktowych Generali promować będzie dodatkowe zniżki na ubezpieczenia dla doświadczonych kierowców:
Nowy wizerunek marki
- „Generali jak dotąd na rynku nie miało bardzo silnych kampanii reklamowych co powodowało że Klienci nie postrzegali nas jako marki powiązanej z konkretnymi wartościami posiadającej szczególne czy wyróżniające ją atrybuty. Stąd właśnie zrodził się projekt którego celem miała być budowa zupełnie nowej strategii dla marki Generali na Polskim rynku." – mówi Marta Strzyżewska która - jako zarządzająca obszarem marketingu w Generali - odpowiedzialna była za stworzenie nowej strategii marki i przygotowanie kampanii.
Nowa strategia Generali oparta jest o przekonanie że Grupa - jako nowoczesny ubezpieczyciel – nie tylko chce ale powinna być blisko prawdziwego życia ludzi i tworzyć ubezpieczenia dopasowane do realiów zmieniającego się świata.
Tworząc nową strategię ubezpieczyciel bazował również na silnych międzynarodowych fundamentach firmy która dzięki obecności w ponad 60 krajach świata ma możliwość identyfikacji kluczowych trendów mających wpływ na kształt współczesnego świata.
- "Właśnie ta umiejętność przewidywania i znajdowania najlepszych rozwiązań w oparciu o posiadane doświadczenie i wiedzę oraz zdolność patrzenia na rzeczywistość z szerszej perspektywy pomagająca dokonywać właściwych wyborów stały się inspiracją do wykreowania nowych bohaterów marki Generali – Sherlocka i jego Watsonów. To oni – w nowej kampanii Generali – obserwują otaczający ich świat uczestniczą w życiu ludzi – Klientów a swoje obserwacje przekuwając na konkretne działanie jakim jest tworzenie rozwiązań ubezpieczeniowych." – dodaje Marta Strzyżewska.
20 i 30% dodatkowej zniżki – dla doświadczonych kierowców
Spot produktowy prezentuje głównych bohaterów marki którzy obserwując talent kierowcy z długim stażem doceniają jego doświadczenie przekujwając je na konkretny benefit produktowy. Film doskonale wpisuje się w nowy charakter firmy pozwalając na budowanie pozytywnych skojarzeń z marką jako ubezpieczyciela obserwującego świat i kreującego produkty które nadążają za współczesnym dynamicznie zmieniającym się życiem.
Nową kampanią Generali wprowadza benefity dla doświadczonych kierowców oferując:
- „Z naszych doświadczeń i obserwacji wynika że doświadczenie kierowców – nie tylko tych wpisanych do dowodu rejestracyjnego pojazdu ma ogromne znaczenie dla bezpieczeństwa jazdy. Dlatego właśnie zdecydowaliśmy się docenić ich staż za kółkiem i przygotować dla nich nową ofertę." - mówi Piotr Łoza Dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Majątkowych i Komunikacyjnych w Generali.
Kampania
Kreację spotu reklamowego opracowała agencja Testardo Gram działająca w ramach GREY Group. Kampanię telewizyjną zaplanował dom mediowy Carat a kampanię internetową zrealizowała agencja Isobar Poland.
Głównym medium w kampanii będzie telewizja. Emisja spotu reklamowego rozpocznie się 21 lutego br. W kampanii zostaną wykorzystanie zarówno główne stacje telewizyjne o dużym zasięgu jak i stacje tematyczne i niszowe.
Spoty można zobaczyć w serwisie YouTube:
Justyna Szafraniec
Rzecznik prasowy
Grupa Generali