Generali startuje z pierwszą w historii globalną kampanią reklamową
13 lipca 2020

Generali startuje z pierwszą w historii globalną kampanią reklamową

Generali startuje z pierwszą w swojej 189-letniej historii globalną kampanią, koncentrującą się na wyrażeniu uznania dla ponad 150 000 agentów, którzy ucieleśniają prawdziwe znaczenie strategii „Lifetime Partner”.

Kampania podkreśla także pierwszoplanową rolę, jaką odgrywają agenci. Są bohaterami Generali, którzy wykorzystują ludzkie podejście, aby dostarczać klientom spersonalizowane produkty i usługi. Są prawdziwymi twarzami strategii „Lifetime Partner” w lokalnych społecznościach. Kampania stawia ich w centrum uwagi i oferuje im wyjątkową możliwość stworzenia własnych lokalnych kampanii, aby mogli zaprezentować klientom się jako prawdziwe ucieleśnienie fachowego doradztwa.

Kampania składa się z trzech faz. Pierwsza koncentruje się na agentach. Drugi etap, który rozpocznie się w październiku, będzie poświęcony marce, podczas gdy trzeci etap obejmie kluczowe produkty i znaki rozpoznawcze dla 2021 r.

Kampania wystartuje najpierw we Włoszech i Hiszpanii, następnie w Polsce, Indonezji, na Węgrzech i  w Austrii, a następnie w kilku innych krajach, w których Grupa prowadzi działalność. Działania prowadzone będą za pośrednictwem różnych kanałów - telewizja, prasa, radio, outdoor, media społecznościowe i inne kanały internetowe. Obejmują współczesny miks mediów cyfrowych i są skierowane do określonych segmentów, które cieszą się największym zainteresowaniem Grupy.

- Budowanie silnej marki jest jednym z podstawowych filarów strategii Generali 2021. Oznacza to oferowanie sprawnej obsługi wielokanałowej, spersonalizowanych produktów i usług, ale także stworzenie emocjonalnej więzi z klientami. Właśnie dlatego chcieliśmy wyjść teraz z pełnym czułości, ale również odważnym przesłaniem, zwłaszcza gdy życie wraca do normy po pandemii Covid-19” - stwierdziła Isabelle Conner, dyrektor ds. Marketingu i Obsługi Klienta Grupy. „Wyjątkowość Generali to nasza „Reditude” lub „red attitude”: czerwień to nasz kolor, reprezentuje nasze ludzkie i empatyczne podejście, podczas gdy nasza postawa to nasz duch, pasja, dynamizm i proaktywność. Są to cechy, których ludzie szukają w marce, cechy, które są wartością dodaną do życia klientów – dodała Isabelle Conner.

Globalna kampania reklamowa została opracowana we współpracy z agencją komunikacji marketingowej Dentsu, której zadaniem było stworzenie i zrealizowanie globalnej platformy komunikacyjnej dla strategii biznesowej Generali „Lifetime Partner”.


ZAŁĄCZNIKI

KONTAKT DLA MEDIÓW

Justyna Szafraniec

Justyna Szafraniec

Rzecznik prasowy

Grupa Generali

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zapoznaj się z Polityką prywatności, gdzie znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych.