Generali wyróżnione w konkursie Power of Content Marketing Awards!
30 maja 2019 - 02:00

Generali wyróżnione w konkursie Power of Content Marketing Awards!

Gecon portal dla pracowników Generali Polska został wyróżniony w konkursie Power of Content Marketing Awards 2019 w kategorii Portal Pracowniczy.

- Wyróżnienie to jest potwierdzeniem że wdrożenie modelu partnerskiej opartej na zaufaniu oraz angażującej komunikacji a przede wszystkim wytrwałość w realizowaniu przyjętej strategii to właściwy kierunek.  Cieszymy się że nasze rozwiązanie zostało docenione przez zewnętrznych ekspertów ale jeszcze ważniejsze dla nas jest aktywne korzystanie z Gecona przez naszych pracowników.  Dzięki nieszablonowemu podejściu do komunikacji nasz Gecon stał się źródłem wiedzy wzajemnej pomocy inspiracji oraz przestrzenią do wspólnej integracji oraz wielu interakcji między naszymi pracownikami  - mówi Krystyna Matysiak członek Zarządu Generali TU SA.

Power of Content Marketing Awards jest konkursem organizowanym przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska od 2008 roku. Jego celem jest upowszechnianie wysokich standardów w tworzeniu polskich projektów content marketingowych poprzez wyróżnienie i promowanie najlepszych z nich. Jury konkursu składa się z ekspertów w dziedzinie content marketingu public relations projektowania prasowego fotografii grafiki oraz dziennikarstwa.


ZAŁĄCZNIKI

KONTAKT DLA MEDIÓW

Justyna Szafraniec

Justyna Szafraniec

Rzecznik prasowy

Grupa Generali

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zapoznaj się z Polityką prywatności, gdzie znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych.