Gecon portal dla pracowników Generali Polska został wyróżniony w konkursie Power of Content Marketing Awards 2019 w kategorii Portal Pracowniczy.
- Wyróżnienie to jest potwierdzeniem że wdrożenie modelu partnerskiej opartej na zaufaniu oraz angażującej komunikacji a przede wszystkim wytrwałość w realizowaniu przyjętej strategii to właściwy kierunek. Cieszymy się że nasze rozwiązanie zostało docenione przez zewnętrznych ekspertów ale jeszcze ważniejsze dla nas jest aktywne korzystanie z Gecona przez naszych pracowników. Dzięki nieszablonowemu podejściu do komunikacji nasz Gecon stał się źródłem wiedzy wzajemnej pomocy inspiracji oraz przestrzenią do wspólnej integracji oraz wielu interakcji między naszymi pracownikami - mówi Krystyna Matysiak członek Zarządu Generali TU SA.
Power of Content Marketing Awards jest konkursem organizowanym przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska od 2008 roku. Jego celem jest upowszechnianie wysokich standardów w tworzeniu polskich projektów content marketingowych poprzez wyróżnienie i promowanie najlepszych z nich. Jury konkursu składa się z ekspertów w dziedzinie content marketingu public relations projektowania prasowego fotografii grafiki oraz dziennikarstwa.
Justyna Szafraniec
Rzecznik prasowy
Grupa Generali