Klienci którzy zakupią ubezpieczenie „Bezpieczna Podłoga" w Generali mogą skorzystać z assistance gwarantującego natychmiastową i całodobową pomoc w razie wystąpienia zdarzenia wymagającego pomocy hydraulika lub elektryka. Organizacją ich wizyty oraz pokryciem kosztów zajmie się Centrum Alarmowe Europ Assistance Polska.
– Proponowane rozwiązanie daje klientom poczucie bezpieczeństwa jest praktyczne i wygodne. W przypadku zdarzenia nie muszą poświęcać czasu np. na wyszukiwanie specjalistów sprawdzanie ich dostępności itd. wszystkie czynności wykonujemy za nich szukając najbardziej dogodnego rozwiązania. – podkreśla Urszula Szwarc Zastępca Dyrektora Departamentu Sprzedaży w Europ Assistance Polska.
Ubezpieczeni mogą liczyć nie tylko finansowe zabezpieczenie na wypadek szkód ale przede wszystkim zaoszczędzić sobie niepotrzebnych zmartwień i problemów gdy dojdzie do trudnej sytuacji. W przypadku assistance suma ubezpieczenia w zakresie czynności związanych z udzieleniem natychmiastowej pomocy interwencyjnej wynosi 500 zł na zdarzenia zaistniałe w okresie ubezpieczenia.
Klienci w momencie zawarcia umowy ubezpieczenia otrzymają numer telefonu do Centrum Alarmowego które przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu służyć będzie pomocą.
Zdaniem Marka Wojciechowskiego Zastępcy Dyrektora Departamentu Ubezpieczeń Majątkowych i Komunikacyjnych Generali:
- Współpraca z Europ Assistance i sklepami Komfort to kolejny projekt w którym ofertę ubezpieczeń majątkowych uzupełniamy świadczeniami assistance pokazując jak ważne jest zagwarantowanie Klientom możliwości uzyskania natychmiastowej pomocy i wsparcia.
Justyna Szafraniec
Rzecznik prasowy
Grupa Generali