25 sierpnia 2017

W Generali łatwiejsza i szybsza wypłata odszkodowań po nawałnicach

Wdrożone zostały uproszczone procedury. Część szkód zamykanych jest już podczas pierwszej rozmowy telefonicznej na podstawie uzyskanych informacji oraz zdjęć przesłanych przez Klienta. W sprawach których oszacowanie wysokości odszkodowania wymaga obecności reprezentanta Generali   stosowane są również specjalne procedury.

- Likwidatorzy Generali pracują w terenie. Zorganizowaliśmy mobilne biuro działające w województwie wielkopolskim. Dedykowany zespół dokonuje oględzin i wycenia wartość  szkody. Ponad 50% przypadków  kończy się zawarciem porozumienia z Klientem i wypłatą odszkodowania w ciągu jednego dnia – mówi Jakub Jacewicz członek Zarządu Generali TU SA.

Zarówno pracownicy Generali  jak i rzeczoznawcy pracują w terenie 7 dni w tygodniu.

Dodatkowo Generali uruchomiło specjalny numer telefonu 81 460 71 81 dla Klientów poszkodowanych w wyniku ostatnich anomalii pogodowych który jest czynny 7 dni w tygodniu w dni powszednie od 08.00 do 18.00 w soboty i niedziele od 08.00 do 16.00. Dodatkowo został przygotowany dedykowany adres e-mail: nawalnica@generali.com na który Klienci mogą przesłać np. dokumentację szkodową podając numer szkody.

Generali przygotowało również kilka zasad które pozwolą szybciej wypłacić klientom należne odszkodowania.

Co zrobić by szybko otrzymać odszkodowanie?

  1. Wykonaj zdjęcia jeszcze zanim zaczniesz sprzątać teren i wykonywać  naprawy nawet tymczasowe.
  2. Zabezpiecz mienie by uniknąć powiększenia rozmiaru uszkodzeń.
  3. Zgłoś szkodę i podaj niezbędne informacje
  4. Poinformujemy Cię czy wystarczą Twoje zdjęcia czy konieczny będzie przyjazd rzeczoznawcy.
  5. Jeżeli potrzebna jest pilna naprawa by nie powiększać rozmiaru szkód – poinformuj nas o niej i udokumentuj wszystko zdjęciami.
  6. Podczas wizyty rzeczoznawcy przekaż wszystkie niezbędne dokumenty oraz podaj numer konta.
  7. Gromadź wszystkie faktury i paragony niezbędne do udokumentowania wysokości szkody.
- Zrobimy co w naszej mocy żeby pomóc naszym Klientom którzy zostali poszkodowani w nawałnicach i jak najszybciej zlikwidować szkodę. Potrzebujemy jednak przy tym ścisłej współpracy z Klientem. Od niej zależy jak szybko wypłacimy odszkodowanie - podkreśla Jakub Jacewicz.

KONTAKT DLA MEDIÓW

Justyna Szafraniec

Justyna Szafraniec

Rzecznik prasowy

Grupa Generali

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zapoznaj się z Polityką prywatności, gdzie znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych.