Wdrożone zostały uproszczone procedury. Część szkód zamykanych jest już podczas pierwszej rozmowy telefonicznej na podstawie uzyskanych informacji oraz zdjęć przesłanych przez Klienta. W sprawach których oszacowanie wysokości odszkodowania wymaga obecności reprezentanta Generali stosowane są również specjalne procedury.
- Likwidatorzy Generali pracują w terenie. Zorganizowaliśmy mobilne biuro działające w województwie wielkopolskim. Dedykowany zespół dokonuje oględzin i wycenia wartość szkody. Ponad 50% przypadków kończy się zawarciem porozumienia z Klientem i wypłatą odszkodowania w ciągu jednego dnia – mówi Jakub Jacewicz członek Zarządu Generali TU SA.
Zarówno pracownicy Generali jak i rzeczoznawcy pracują w terenie 7 dni w tygodniu.
Dodatkowo Generali uruchomiło specjalny numer telefonu 81 460 71 81 dla Klientów poszkodowanych w wyniku ostatnich anomalii pogodowych który jest czynny 7 dni w tygodniu w dni powszednie od 08.00 do 18.00 w soboty i niedziele od 08.00 do 16.00. Dodatkowo został przygotowany dedykowany adres e-mail: nawalnica@generali.com na który Klienci mogą przesłać np. dokumentację szkodową podając numer szkody.
Generali przygotowało również kilka zasad które pozwolą szybciej wypłacić klientom należne odszkodowania.
Co zrobić by szybko otrzymać odszkodowanie?
Justyna Szafraniec
Rzecznik prasowy
Grupa Generali