W swojej kampanii Generali zwraca uwagę że przed wyjazdem na wakacje warto ubezpieczyć mieszkanie i dom aby podczas odpoczynku nie martwić się tym że zostawiliśmy np. włączone żelazko. Ubezpieczyciel podkreśla w niej jeden z bardzo ważnych wyróżników swojego produktu – objęcie ochroną także zdarzeń które wynikają z zapominalstwa.
Kampania będzie realizowana w radiu Internecie oraz w formach outdoorowych - na autobusach.
Spoty radiowe będą emitowane w ogólnopolskich stacjach radiowych grupy RMF a także w lokalnych stacjach radia ESKA w Polskim Radiu i w Radiu Złote Przeboje. Kampania w rozgłośniach lokalnych obejmie województwa: lubelskie mazowieckie podkarpackie podlaskie świętokrzyskie i wielkopolskie.
Przekaz radiowy wzmocniony będzie kampanią w Internecie w tym także na Facebooku - na profilu Generali „Przyjazne mieszkanie" oraz w prowadzonym pod tą samą nazwą blogu.
W sierpniu w wybranych województwach reklamy Generali pojawią się także na autobusach kursujących na najbardziej ruchliwych trasach.
W ramach wsparcia sprzedaży Generali przygotowało również specjalne materiały do wykorzystania przez Agentów
Parterów i Dystrybutorów
współpracujących z Generali:
Kreację kampanii przygotowała agencja Neonshake zakupem mediów tradycyjnych zajął się dom mediowy Havas a internetu - STARCOM MEDIA GROUP.
Spot radiowy dostępny jest pod linkiem poniżej :
http://bit.ly/Generali-spot-radiowy-ubezpieczenie-mieszkania-2017
Justyna Szafraniec
Rzecznik prasowy
Grupa Generali