W związku z nawałnicą jaka nawiedziła miejscowość Bisztynek Generali podjęło wszelkie możliwe kroki aby jako ubezpieczyciel części mieszkańców natychmiast rozpocząć proces likwidacji szkód.
Na miejscu znajdują się wykwalifikowani rzeczoznawcy firmy których zadaniem są szybkie oględziny gromadzenie dokumentacji oraz niezwłoczne rozpoczęcie procesu wypłaty ewentualnych odszkodowań.
Towarzystwo jest kompleksowo przygotowane do realizacji procesu likwidacji szkód na terenie Bisztynka i pobliskich Bartoszyc. Podobne działania Generali podjęło na terenach innych poszkodowanych miejscowości: Złotoryi Olszyny Lubańskiej i Świerzawy.
Na terenie poszkodowanych miast działają mobilne biura Generali poza tym rzeczoznawcy dostępni są również dla mieszkańców w urzędach i swoich oddziałach. „Nasi eksperci już dzień po nawałnicy rozpoczęli przeprowadzanie oględzin i procesu likwidacji szkód. W związku z dramatyczną sytuacją poszkodowanych Generali podjęło decyzję o stosowaniu uproszczonej procedury w wyniku czego każdy klient otrzyma odszkodowanie w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia szkody a zaliczkę na już po 3 dniach. Pierwsze wypłaty już dziś trafią na konta Klientów." - powiedział Sławomir Przybułek dyrektor Departamentu Likwidacji Szkód w Generali.
W związku z burzami ulewami oraz opadami gradu Generali odnotowało trzykrotny wzrost zgłoszeń szkód.
Justyna Szafraniec
Rzecznik prasowy
Grupa Generali