08 stycznia 2014

„Generali - na dobre i złe. Na wszelki wypadek" - nowa odsłona kampanii reklamowej Grupy Generali Polska

 

Nowa odsłona kampanii reklamowej Generali z wykorzystaniem wizerunku Adama Małysza od 8 stycznia br. w telewizji i  w Internecie

Komunikacja skierowana jest na kreowanie wizerunku Generali jako firmy na którą zawsze można liczyć oraz promocję oferty ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowych

Kreację spotu reklamowego opracowała agencja GREY Group; kampanię telewizyjną zaplanował dom mediowy Optimum Media OMD a kampanię internetową zrealizowała agencja HAVAS Media

W styczniu br. Generali rozpoczyna kampanię wizerunkowo-produktową w nowej odsłonie z udziałem Adama Małysza byłego skoczka a obecnie kierowcy rajdowego. Jest on bowiem wciąż jedną z najbardziej rozpoznawalnych osobowości nie tylko w świecie sportu zaś jego start w styczniowym rajdzie DAKAR 2014 wzbudza wielkie emocje wśród rzeszy jego fanów.

Główne założenia zaplanowanej kampanii reklamowej to zwiększenie świadomości marki oraz promocja oferty ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowych firmy. W spotach reklamowych Generali będzie promować ofertę ubezpieczeń dla kierowców i właścicieli mieszkań ze szczególnym uwzględnieniem następujących benefitów:

Opiekun Ubezpieczenia – dedykowana osoba która w razie wypadku sprawnie przeprowadzi Klienta przez cały proces likwidacji szkody i naprawy zniszczeń.

kontakt w ciągu 24h – Opiekun Ubezpieczenia oddzwoni do każdego Klienta w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia szkody.

ubezpieczenie od wszystkiego – oferta kompleksowej ochrony domu i samochodu na wszelki wypadek w formule „all risks" tj. obejmującej wszelkie ryzyka - bez wyłączeń i „gwiazdek".

Spot reklamowy pokazuje Adama Małysza w kontekście niebezpiecznych wydarzeń związanych z jego rajdową pasją ale zawsze – niezależnie od napotkanych trudności – przekonanego że może liczyć na wsparcie swojego zaufanego ubezpieczyciela.

- „Chcemy przede wszystkim pokazać że Generali jako ubezpieczyciel jest dla swoich Klientów partnerem na którego w momentach nieprzewidzianych i niebezpiecznych zdarzeń losowych zawsze można liczyć. Jest firmą która jest z nimi na dobre i złe. Drugim bardziej dosłownym aspektem kampanii jest zaprezentowanie oferty ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowych Generali w nowej bardzo pro-klienckiej odsłonie. Generali bowiem zapewnia Klientom opiekę dedykowanego Opiekuna Ubezpieczenia jego szybki kontakt w przypadku szkody oraz formułę produktu obejmującą wszelkie ryzyka bez tzw. wyłączeń i gwiazdek." – mówi Paweł Wróbel Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu w Generali.

W komunikacji Generali podkreśla wartości jakimi kieruje się w swojej działalności biznesowej: zaufanie partnerstwo i pewność ochrony na każdym etapie współpracy z Klientami. Ponadto rozdział kariery Adama Małysza związany z rajdami samochodowymi niesie za sobą ryzyko które doskonale wpisuje się w charakter działalności firmy ubezpieczeniowej pozwalając na budowanie pozytywnych skojarzeń z marką jako ubezpieczyciela zapewniającego bezpieczeństwo we wszystkich sytuacjach życiowych.

Kampania

Kreację spotu reklamowego opracowała agencja GREY Group.

Kampanię telewizyjną zaplanował dom mediowy Optimum Media OMD a kampanię internetową zrealizowała agencja HAVAS Media.

Głównym medium w kampanii będzie telewizja. Emisja spotu reklamowego rozpocznie się 8 stycznia br. i potrwa do końca miesiąca. W kampanii zostaną wykorzystanie zarówno główne stacje telewizyjne o dużym zasięgu jak i stacje tematyczne i niszowe.

Medium wspierającym w kampanii będzie Internet. Głównym miejscem do którego kierowany będzie ruch kampanii w Internecie to specjalnie przygotowany Landing Page który dostępny jest pod adresem www.generalizmalyszem.pl

Generali.zip

Na dobre i złe - nowa odsłona kampanii wizerunkowo-produktowej Generali.docx


KONTAKT DLA MEDIÓW

Justyna Szafraniec

Justyna Szafraniec

Rzecznik prasowy

Grupa Generali

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zapoznaj się z Polityką prywatności, gdzie znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych.