Nowa odsłona kampanii reklamowej Generali z wykorzystaniem wizerunku Adama Małysza od 8 stycznia br. w telewizji i w Internecie
Komunikacja skierowana jest na kreowanie wizerunku Generali jako firmy na którą zawsze można liczyć oraz promocję oferty ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowych
Kreację spotu reklamowego opracowała agencja GREY Group; kampanię telewizyjną zaplanował dom mediowy Optimum Media OMD a kampanię internetową zrealizowała agencja HAVAS Media
W styczniu br. Generali rozpoczyna kampanię wizerunkowo-produktową w nowej odsłonie z udziałem Adama Małysza byłego skoczka a obecnie kierowcy rajdowego. Jest on bowiem wciąż jedną z najbardziej rozpoznawalnych osobowości nie tylko w świecie sportu zaś jego start w styczniowym rajdzie DAKAR 2014 wzbudza wielkie emocje wśród rzeszy jego fanów.
Główne założenia zaplanowanej kampanii reklamowej to zwiększenie świadomości marki oraz promocja oferty ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowych firmy. W spotach reklamowych Generali będzie promować ofertę ubezpieczeń dla kierowców i właścicieli mieszkań ze szczególnym uwzględnieniem następujących benefitów:
Opiekun Ubezpieczenia – dedykowana osoba która w razie wypadku sprawnie przeprowadzi Klienta przez cały proces likwidacji szkody i naprawy zniszczeń.
kontakt w ciągu 24h – Opiekun Ubezpieczenia oddzwoni do każdego Klienta w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia szkody.
ubezpieczenie od wszystkiego – oferta kompleksowej ochrony domu i samochodu na wszelki wypadek w formule „all risks" tj. obejmującej wszelkie ryzyka - bez wyłączeń i „gwiazdek".
Spot reklamowy pokazuje Adama Małysza w kontekście niebezpiecznych wydarzeń związanych z jego rajdową pasją ale zawsze – niezależnie od napotkanych trudności – przekonanego że może liczyć na wsparcie swojego zaufanego ubezpieczyciela.
- „Chcemy przede wszystkim pokazać że Generali jako ubezpieczyciel jest dla swoich Klientów partnerem na którego w momentach nieprzewidzianych i niebezpiecznych zdarzeń losowych zawsze można liczyć. Jest firmą która jest z nimi na dobre i złe. Drugim bardziej dosłownym aspektem kampanii jest zaprezentowanie oferty ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowych Generali w nowej bardzo pro-klienckiej odsłonie. Generali bowiem zapewnia Klientom opiekę dedykowanego Opiekuna Ubezpieczenia jego szybki kontakt w przypadku szkody oraz formułę produktu obejmującą wszelkie ryzyka bez tzw. wyłączeń i gwiazdek." – mówi Paweł Wróbel Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu w Generali.
W komunikacji Generali podkreśla wartości jakimi kieruje się w swojej działalności biznesowej: zaufanie partnerstwo i pewność ochrony na każdym etapie współpracy z Klientami. Ponadto rozdział kariery Adama Małysza związany z rajdami samochodowymi niesie za sobą ryzyko które doskonale wpisuje się w charakter działalności firmy ubezpieczeniowej pozwalając na budowanie pozytywnych skojarzeń z marką jako ubezpieczyciela zapewniającego bezpieczeństwo we wszystkich sytuacjach życiowych.
Kampania
Kreację spotu reklamowego opracowała agencja GREY Group.
Kampanię telewizyjną zaplanował dom mediowy Optimum Media OMD a kampanię internetową zrealizowała agencja HAVAS Media.
Głównym medium w kampanii będzie telewizja. Emisja spotu reklamowego rozpocznie się 8 stycznia br. i potrwa do końca miesiąca. W kampanii zostaną wykorzystanie zarówno główne stacje telewizyjne o dużym zasięgu jak i stacje tematyczne i niszowe.
Medium wspierającym w kampanii będzie Internet. Głównym miejscem do którego kierowany będzie ruch kampanii w Internecie to specjalnie przygotowany Landing Page który dostępny jest pod adresem www.generalizmalyszem.pl
Generali.zip
Na dobre i złe - nowa odsłona kampanii wizerunkowo-produktowej Generali.docx
Justyna Szafraniec
Rzecznik prasowy
Grupa Generali