19 grudnia br. Generali rozpocznie pierwszą od kilku lat na polskim rynku wizerunkową kampanię reklamową. Głównymi mediami kampanii będą telewizja i Internet zaś kreacja wykorzystuje wizerunek Adama Małysza z którym Generali współpracuje na płaszczyźnie sponsorskiej już od 7 lat. Działania reklamowe firmy obejmą okres 19 grudnia br. - 22 stycznia 2012 r.
W najbliższych dniach Generali planuje pierwszą od kilku lat wizerunkową kampanię reklamową która będzie wykorzystywać wizerunek Adama Małysza byłego skoczka a obecnie kierowcy rajdowego. W zaplanowanej kampanii wizerunkowej Generali chce wykorzystać „nowy rozdział" we współpracy z Adamem Małyszem. Były skoczek obecnie kierowca rajdowy jest bowiem wciąż jedną z najbardziej rozpoznawalnych postaci sportowych zaś jego start w styczniowym rajdzie DAKAR 2012 wzbudza wielkie emocje wśród rzeszy jego fanów.
Kreacja kampanii a wartości korporacyjne firmy
Główne założenia zaplanowanej kampanii reklamowej to zwiększenie świadomości marki oraz wzrost zaufania do instytucji finansowych w obliczu narastających efektów kryzysu.
Kreacja spotu reklamowego będzie pokazywać Adama Małysza w kontekście zarówno niebezpiecznych wydarzeń jak i pozytywnych momentów związanych z jego karierą jako skoczka i kierowcy rajdowego.
- „Chcemy przede wszystkim pokazać że ubezpieczyciel jest partnerem dla swoich Klientów na każdym etapie ich życia. To znaczy zapewnia zarówno ochronę w momentach nieprzewidzianych i niebezpiecznych zdarzeń losowych jak również w dobrych momentach gdy planujemy pozytywne zmiany w życiu lub chcemy realizować swoje pasje i marzenia. Stąd główne hasło kampanii: „Generali - Na dobre i złe. Na wszelki wypadek" - mówi Paweł Wróbel Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu w Generali.
W komunikacji Generali chce podkreślić wartości jakimi kieruje się w swojej działalności biznesowej: zaufanie partnerstwo i pewność ochrony na każdym etapie współpracy z Klientami. Ponadto nowy rozdział kariery Adama Małysza związany z rajdami samochodowymi niesie za sobą ryzyko które doskonale wpisuje się w charakter działalności firmy ubezpieczeniowej pozwalając na budowanie pozytywnych skojarzeń z marką jako ubezpieczyciela zapewniającego bezpieczeństwo we wszystkich sytuacjach życiowych.
- „Generali roztacza opiekę sponsorską i ubezpieczeniową nad Adamem Małyszem od 7 lat będąc z nim zarówno gdy sięgał po mistrzowskie tytuły jak i w czasach słabszej formy i wyników sportowych. Z otwartą przyłbicą możemy zatem stwierdzić że przez wszystkie te lata byliśmy z Adamem na dobre i złe. Na jego przykładzie chcemy pokazać że hasło naszej kampanii to nie reklamowy slogan ale istota naszej działalności ubezpieczeniowej" - dodaje Paweł Wróbel.
Telewizja
Głównym medium w kampanii będzie telewizja. Emisja spotu reklamowego rozpocznie się 21 grudnia br. i potrwa do 22 stycznia 2012 r. W kampanii zostaną wykorzystanie zarówno główne stacje telewizyjne o dużym zasięgu jak i stacje tematyczne i niszowe.
Internet - do wygrania udział w rajdzie z Adamem Małyszem!
Medium wspierającym w kampanii będzie Internet. Głównym miejscem do którego kierowany będzie ruch kampanii w Internecie to specjalnie przygotowany Landing Page pod adresem www.generalizmalyszem.pl. Jego głównym elementem będzie gra internetowa - „Generali Challenge" - imitująca rajd samochodowy. Zadanie uczestników to jak najszybsze pokonanie trasy rajdu składającego się z czterech etapów które rozpoczynać się będą w czterech kolejnych tygodniach trwania kampanii. Zwycięzca który uzyska najlepszy wynik we wszystkich czterech etapach otrzyma wyjątkową nagrodę - udział w rajdzie RMF Morocco Challenge 2012 jako członek załogi RMF Caroline Team (co-drive) w którym jechać będzie również Adam Małysz. Innowacyjnym rozwiązaniem jest możliwość powiązania udziału w grze z mediami społecznościowymi tj. Facebookiem. Dla uczestników konkursu firma przygotowała również dodatkowe nagrody rzeczowe w postaci zestawów gadżetów. Konkurs rozpocznie się już 19 grudnia br. i potrwa do 15 stycznia 2012 r.
Kampania internetowa promująca grę „Generali Challenge" będzie prowadzona zarówno na największych portalach (onet.pl wp.pl interia.pl gazeta.pl.) jak i na portalach niszowych dostosowanych do grupy docelowej firmy. Dodatkowo do promocji strony wykorzystane zostaną także linki sponsorowane w wyszukiwarce internetowej Google.
www.cocorepublic.pl
Justyna Szafraniec
Rzecznik prasowy
Grupa Generali