Na początku roku Grupa Generali uruchomiła 17 Punktów Partnerskich które działały na terenie 7 województw obecnie działa już 41 placówek serwisowych w 16 województwach w Polsce. Dzięki pozyskaniu nowych lokalizacji Generali posiada łącznie ok. 60 punktów w których można dokonać zgłoszenia szkody komunikacyjnej . Z usług PPG będą mogli korzystać zarówno obecni jak i potencjalni klienci Generali.
Na początku projektu Grupa Generali podjęła współpracę z 17 warsztatami z 7 województw. W kolejnej fazie projektu przyłączone zostały 24 serwisy i obecnie do grupy Punktów Partnerskich Generali należy już 41 placówek. Wszystkie punkty obsługi PPG są łatwe do identyfikacji poprzez umieszczone na nich wyraźnie widoczne logo Generali oraz wyposażone są w narzędzia do technicznej likwidacji szkód.
Punkty Partnerskie Generali są kolejnym innowacyjnym rozwiązaniem w zakresie likwidacji szkód komunikacyjnych wprowadzonym na początku roku do oferty serwisowej Grupy Generali. Sieć placówek partnerskich jest odpowiedzialna za wstępny proces likwidacji szkody począwszy od przyjęcia zgłoszenia od klienta poprzez wycenę kosztów naprawy udostępnienie w określonych sytuacjach samochodu zastępczego aż po wykonanie kompleksowej bezgotówkowej naprawy powypadkowej pojazdu. PPG należy traktować nie tylko jako zakłady blacharsko-lakiernicze działające na zasadach standardowej współpracy z Generali ale również jako placówki pełniące funkcję filii likwidacyjnej Generali o rozszerzonym profilu.
Punkty Partnerskie Generali odpowiedzialne są m.in. za:
przyjęcie zgłoszenia szkody
zgromadzenie niezbędnych dokumentów
wykonanie oceny technicznej i zdjęć pojazdu oraz przesłania kompletu dokumentów do Generali
kalkulację kosztów naprawy
wykonanie kompleksowej naprawy pojazdu
udostępnienie samochodu zastępczego.
„W trosce o stałe zwiększanie jakości świadczonego klientom serwisu likwidacji szkód prężnie rozwijamy sieć placówek obsługujących naszych klientów na terenie całego kraju. Pozyskanie 21 nowych lokalizacji w których dotychczas nie mieliśmy naszego przedstawiciela i tym samym nie było możliwości przyjęcia na miejscu zgłoszenia szkody to z całą pewnością kolejny atut naszych usług w kontekście wysokich standardów obsługi jaki chcemy zagwarantować naszym obecnym i przyszłym klientom. Mamy nadzieję że dalszy rozwój tego projektu przełoży się nie tylko na wzrost liczby zadowolonych klientów ale również będzie jednym z argumentów przy podejmowaniu decyzji o zakupie naszych ubezpieczeń komunikacyjnych"- podkreśla Michał Makarczyk dyrektor Departamentu Likwidacji Szkód w Grupie Generali.
Obecnie poszkodowani mogą zgłaszać szkodę komunikacyjną w 58 placówkach w skład których wchodzi 41 Punktów Partnerskich Generali oraz 17 Zespołów Likwidacji Szkód Komunikacyjnych łącznie w 38 miastach.
Docelowo – w ciągu 2-3 lat – sieć Punktów Partnerskich Generali może powiększyć się nawet do ok. 100 placówek.
Justyna Szafraniec
Rzecznik prasowy
Grupa Generali